Seenioride sügisene bussireis

Meie kogudusel on juba paarikümne aasta pikkune traditsioon teha kuldse sügise aegu seenioride väljasõite. Viimasel kahel aastal jäi see kahjuks koroona tõttu vahele. Selle aasta reis sai teoks 20. oktoobril. Alguses sõitsime Rakverre, kus külastasime ehitusjärgus olevat Rakvere Karmeli kogudust. Võisime näha, kuidas kerkib uus kogudusehoone. Pastor Gunnar Kotiesen jagas meile innustunult Karmeli koguduse lugu ja me võisime veenduda, kuidas Jumala abiga sünnivad imed. Lõunat sõime Rakvere Teatri kohvikus. Seejärel sõitsime mööda põhjaranniku kõrget ja imeilusa vaatega paekallast (Ontika, Valaste, Toila). Külastasime ka restaureeritud Purtse kindlust. Meie reisi viimane sihtkoht oli Sillamäe. Paljud meie hulgast viibisid esimest korda elus selles kohas. Nõukogude ajal oli tegemist suletud linnaga, kuhu ilma vastava loata ei pääsenud. Jalutasime kaunil promenaadil, mis oli alles aasta tagasi rajatud. Reisi lõpetuseks saime nautida Sillamäe EKB koguduse külalislahkust. Bussisõidu ajal oli meil ka giid meie pastor Leho Paldre näol. Leho tutvustas läbi mikrofoni kohti, mida me sõidu kestel läbisime. Tagasiteel laulsime bussis vaimulikke laule, see liitis veel eriliselt meie seltskonna ühiseks pereks. Jumal õnnistas meie reisi ka ilusa päikeselise ilmaga.